KRĘCĄC SIĘ W KÓŁKO

08:54


   Pewnie wiecie jak to czasem jest. Szukamy odskoczni od dnia codziennego. Czasem szukanie "tego czegoś" zabiera nam mnóstwo czasu i energii. Tak było też z moim blogowaniem. 
   W swojej karierze blogowej miałam już dwa blogi, zawsze tylko o mnie. Coś typu "Co właśnie robię". Tym razem chcę się otworzyć na to co jest wokół mnie, a nie co jest we mnie. 
   Na tym blogu nie będzie moich zdjęć. Dlaczego? Wolę zostać anonimowa i po prostu mieć z tego zabawę. Nie znacie mnie i nie wiecie jak wyglądam. Mogę robić co chcę. Wy ocenicie mnie po wypowiedziach w postach. Jednym słowem - żyć, nie umierać. 

W moich planach jest już kilka nowych i jak mam nadzieję ciekawych postów. Jednym z pierwszych będzie opowiedzenie czegoś o mnie. Więc śmiało możecie zadawać pytania w komentarzach pod tym postem, a ja postaram się na nie odpowiedzieć.

~~Wasza, Hatii Black.

You Might Also Like

0 komentarze